dinsdag 1 maart 2011

Knippie 1-2011 jurk 10.


Vrolijk zomerjurkje.. Uit de nieuwe knippie..

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk zomerjurkje en dat stofje (ik heb er ook jurkjes van gemaakt, ik heb nog een klein stukje over) is zó vrolijk!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Coosje

    Heel leuk geworden in dit stofje. Ik wil het jurkje ook graag maken, maar begrijp niet helemaal hoe ik het moet aanpakken met de passen, omdat er in de beschrijving niets staat over de pas aan het voorpand. Ik heb hierover ook een topic geopend op Sancho. Zou jij me willen voortellen hoe jij het gedaan hebt?

    Alvast bedankt

    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Wat een mooi jurkje! Prachtig stofje. Ik volg je blogje al een poosje, maar heb volgens mij nog nooit een berichtje achtergelaten ;). Ik heb je een award gegeven, omdat je van die leuke dingen maakt! Kijk maar eens op mijn blogje! Gr Renate

    BeantwoordenVerwijderen